Apa-apa saje lah

Bosan

Kebosanan melanda dengan hebatnya.. adoya… adakah ini disebabkan cuaca dalam pejabat yang hampir menyamai takat beku eskimo..? ( suis suhu rosak ke hape.. dah macam igloo )

huuuu.. bile laa comei boley pegi kat tempat cam gambo yang comei tempek ni.. berangan betul la.. cita2 nih.. nak jugak guling2 dalam salji gedabak camni.. nak bawak sirap ngan jagung tin skali.. hehehehe

Emm.. paper dah siap.. tunggu touch up kasi ceria sket je.. yang lain2 kene tambah kedian.. biasa laa.. kene bagi kat bos kasi die cantas apa yang patut dulu.. walopun takde ape2 nak cantas, bos mesti kene tunjuk cantas jugak.. mane ada pekerja yang perfect dak..? asyik betul je bila masa nak blajar kan.. ( amende yang comei melalut nih )..

okeh.. sambung keje! tataaa

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s