Bebelan

Dua makna.. pompuannnn

Iye.. saya budak GEMOK!..

sangat irritating apabila orang yang tak gemuk/ cantik/ cukup sifat/ tak duk dekat gaza yang penuh dengan masalah israel jahat nak mampus…  duk resah gelisah komen kat diri sendiri :

” alaaaaaa… kenapa saya pakai tudung tak cantik nie”

truly : lihatlahhh daku… cantikkannnnnnn.. superb!!!

“pergi sane sini pun orang nak kesah.. serabut lah”

truly: muahahahaha.. glemernye aku.. seme tempat aku pergi orang pandang nak amik kisah..

“alaaa… kenapa orang cakap saya cerah sangat nih.. macam albino plak.. (nada sedih laa sangat)”

truly: dah cerah bagai still duk pakai produk nak kasik putih.. telan cat putih laa setin!!!

“alaaaa.. berat badan saya dah naik laaa.. macam mane nie…. uwawaaaaaaaaa”

( gemuk tang mane pun tak tau.. flat rate je daku nampak)

didoakan gemuk bebetul kangggg baru tau…

comey tak paham laa.. sangat tidak paham…

kenapa perlu bekeluh resah atas satu sebab yang sangat tidak logik..

ada orang kisah awak kurus ke gemuk ke panjang ke pendek ke kelabu ke oren ke.. takde kot…

orang hanya kisah kalo awak sihat atau sakit je..

kadang2.. macam double meaning pun ada yang jenis gini..

menunjuk dalam diam..

iyer lah kot..

Banyak lagi kot bunyi2 tak senada yang dengarnya macam sangat tak suka.. tapi akceli.. suka je…

Itulah comey punyer summary kalo terbaca.. or tedengar.. or terlihat adegan2 diatas…

Comey hanyalah comey.. tak pernah dan tak akan ubah diri sendiri hanya untuk please mata orang lain.

Leave a Reply

