Apa-apa saje lah

Musim- Disember 2014

imageFuh.. betapa lamanya comey tak jenguk-jenguk buku conteng comey nie.. banyak betul agenda yang berlaku sepanjang kehidupan ini. Ada pahit, ada manis, ada tawar, ada pahit.. yang blend pun ada, tak tau ape ke rasa.

—————————————>

Omak aiiiii… 3 tahun lepas punye achive. Ni mesti jiwa tengah kacau nih. Konon sentimental la ni anak dara duk tepi pantai merenung langit kelabu ngan pantai kecebur- keceburrr. Ni tau lah di mak-mak kat umah, mau kene tarik kompang 16 harakat dengungnya. Kobau pun reti masuk kandang magrib2.

So, hadek-hadek yang jiwa membara tau nak memberontak je tu, toksah lah duk menengung kat tepi pantai tu time magrib. Setonn duk menari bergendang waktu remang senja gitu.

Tips jiwa kacau, pi mandi, segarkan diri, pastu mengadap dan berdoa kepada Allah Taala. Merendahkan diri sewaktu berdoa. Minta sungguh-sungguh.

Sekian.