Televisyen or TV

Tak yah beli tv pun kalo duk kat sini.. Tv ada dimane2 jua anda berada.. ihiks.. betullll… dah laa skrin tu besar2.. pastu yang terlatestt skali lak tu.. 3D lah.. 4D lahh.. channel lak boleh kalah *s*ro..

Hampir setiap ceruk bangunan ada tertempeknye tv gergasi ni.. Obviously hanyalah kat area tengah-tengah bandar seoul je kot…

Sebab bangunan-bangunan ni sangatlah tinggi, maka tv yang diorang sangkut tu pun sangatlah besar.. tak main laa kain2 layar nih.. 😛

tv lagi…

lagi tv…

Penat laa nak listkan semua tv2 yang comei snap nih.. pendek crite sangat bahagia laaa ( sbb comey sangat sukakan tv hahahaha )

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s